FD SPORT S.R.O., Stylux.cz
se sídlem Chlumčany 174, 43903
identifikační číslo: 03513394
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, v oddíle C, vložka 34754.
- Na úvod
- Cílem těchto Podmínek je vysvětlit vám, jaká máme vzájemná práva a povinnosti vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi námi prostřednictvím e-shopu („Smlouva“) a informovat vás o nich.
- Kromě těchto podmínek se také v našem vztahu řídíme českými zákony, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.
- Ustanovení Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Ustanovení odchylná od Podmínek je možné sjednat ve vlastní Smlouvě. Vše, co si odchylně sjednáme ve Smlouvě má před Podmínkami přednost.
- Tyto Podmínky jsou v českém jazyce a v českém jazyce se uzavírá i Smlouva mezi námi. Pokud vztah založený Smlouvou (včetně Podmínek) obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak je sjednáno, že takový vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
- Znění Podmínek můžeme měnit či doplňovat. Takovou změnou nebudou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek. Jednoduše řečeno, změna Podmínek nebude mít vliv na už uskutečněné nákupy, ale jen na ty budoucí.
- Můžete nás kontaktovat pomocí těchto údajů:
Adresa provozovny: Chlumčany 174, 43903
E-mail: info@stylux.cz
Telefon: +420 731 047 047
- Zákaznický účet
- Na e-shopu si můžete zřídit zákaznický účet, který poskytuje různé výhody, jako je přehled objednávek zboží, zákaznické slevy a další. Ze svého zákaznického účtu můžete objednávat zboží, nakupovat ale můžete i bez registrace účtu.
- Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží jste povinni uvádět správné a pravdivé údaje. V případě jakékoli jejich změny jste také povinni je v zákaznickém účtu aktualizovat. Údaje poskytnuté v zákaznickém účtu a při objednávání zboží považujeme za správné.
- Zákaznický účet je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto informací potřebných pro přístup do zákaznického účtu jste povinni zachovávat mlčenlivost a měli byste je chránit proti zneužití. Neneseme odpovědnost za jakékoli zneužití zákaznického účtu třetími stranami.
- Zákaznický účet je pouze váš a nejste oprávněni umožnit jeho použití třetím osobám.
- V případě, že zjistíte, že by mohlo dojít k odcizení informací potřebných pro přístup do vašeho zákaznického účtu nebo k jeho zneužití, bezodkladně nás o tom informujte, my pak po dohodě s vámi můžeme zákaznický účet zablokovat.
- Vezměte prosím na vědomí, že váš zákaznický účet můžeme zrušit, zejména pokud jej delší dobu nepoužíváte (min. 12 měsíců), nebo pokud porušíte své povinnosti ze Smlouvy nebo Podmínek. Často se to ale nestává a před smazáním účtu vám dáme předem vědět.
- Berte prosím na vědomí, že zákaznický účet ani e-shop nemusí být k dispozici nepřetržitě, zejména s ohledem na nezbytnou údržbu našeho hardwaru a softwaru nebo nezbytnou údržbu takového vybavení třetích stran. Obvykle se ale snažíme takovou údržbu provádět mimo standardní denní dobu a po předchozím upozornění.
- Jak probíhá objednávka zboží?
- Veškerá prezentace zboží umístěná na e-shopu je informativního charakteru a nejsme povinni ohledně takového zboží uzavřít Smlouvu.
- Objednávku zboží můžete provést následovně:
- prostřednictvím svého zákaznického účtu po předchozí registraci na e-shopu;
- vyplněním objednávkového formuláře bez registrace účtu.
- Při vyplňování objednávky si vyberete zboží, počet kusů zboží, způsob platby kupní ceny a způsob doručení zboží k vám.
- Před závazným odesláním objednávky můžete libovolně kontrolovat a případně měnit jakékoliv údaje. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko,, Koupit ´´ Údaje uvedené v objednávce považujeme za správné. Je nezbytné, abyste před odesláním objednávky vyplnili všechny svoje údaje a potvrdili, že jste se seznámili s těmito Podmínkami a souhlasíte s nimi.
- Odesláním objednávky s námi uzavíráte Smlouvu za podmínek uvedených v objednávce a těchto Podmínkách. Veškeré objednávky podané prostřednictvím našeho e-shopu jsou závazné. Uzavřením Smlouvy se my i vy zavazujeme řídit těmito Podmínkami.
- Objednávku vám potvrdíme elektronicky e-mailem, jde o potvrzení uzavřené Smlouvy. Spolu s tímto potvrzením vám zašleme i tyto Podmínky ve formátu pdf.
- Pokud bychom náhodou zboží neměli aktuálně skladem, což se obvykle nestává, budeme vás o této skutečnosti ihned informovat a zároveň vás též seznámíme s přibližnou dodací lhůtou. Můžete se rozhodnout, jestli chcete zaslat objednávku splněnou pouze z části, počkat na aktuálně nedostupné zboží nebo i objednávku zrušit a od Smlouvy odstoupit (bude nás to mrzet, ale pochopíme to). V případě zrušení objednávky z důvodu nedostupnosti zboží vám vrátíme peníze co nejdříve.
- Při uzavírání Smlouvy souhlasíte s použitím komunikačních prostředků na dálku. Musíme vás poučit o tom, že náklady vzniklé při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (zejména internetové připojení či náklady na telefonní hovory) si hradíte sami, přičemž se tyto náklady nijak neliší od standardní sazby.
- Pro případ, že by došlo k zjevně technické chybě na naší straně při uvedení ceny zboží na e-shopu nebo v průběhu objednávky, nejsme povinni vám takové za tuto zcela zjevně chybnou cenu zboží dodat. O chybě vás bez zbytečného odkladu samozřejmě informujeme a zašleme vám na e-mailem změněnou nabídku. Ta se považuje za nový návrh Smlouvy, Smlouva je pak v takovém případě uzavřena až vaším potvrzením, že s novou cenou souhlasíte.
- Jak nám za zboží můžete zaplatit?
- Všechny ceny zboží a přepravy jsou včetně DPH a veškerých souvisejících poplatků. Ceny jsou platné v okamžiku objednávky zboží.
- Pokud na e-shopu probíhá jakákoliv akční nabídka, pak platí do vyprodání zásob nebo po dobu určenou námi. Pokud není stanoveno jinak, případné slevy z ceny zboží nelze vzájemně nijak kombinovat.
- Zboží lze zaplatit způsoby uvedenými zde:
- v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese Chlumčany 174, 439 03
- v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího 2600708714/2010, vedený u společnosti Fio banka a.s. (dále jen „účet prodávajícího“)
- bezhotovostně prostřednictvím platebního systému GoPay
- Berte prosím na vědomí, že dárkové poukazy jsou nedělitelné, to znamená, že celá hodnota uvedená na poukazu musí být využita v jedné objednávce. Dárkové poukazy také nelze sčítat a v jedné objednávce lze uplatnit pouze jeden slevový kód. Také mají dárkové poukazy omezenou platnost, která je vždy uvedena u konkrétního dárkového poukazu.
Po uhrazení ceny zboží vám vystavíme daňový doklad – fakturu, kterou vám zašleme v elektronické podobě e-mailem.
- Jak a kdy vám zboží doručíme?
- Zboží, u kterého je uvedeno „skladem“, máme k dispozici a odesíláme jej okamžitě, maximálně následující pracovní den. V případě, že si dodávka výjimečně vyžádá delší období, vás o termínu dodání bezodkladně informujeme. Pokud se nedohodneme jinak, dodáme vám zboží vždy do 30 dnů od uzavření Smlouvy, v opačném případě můžete odstoupit od Smlouvy a my vám vrátíme uhrazenou cenu včetně zaplacených nákladů na dopravu, pokud jste je platili.
- V případě, že aktuálně zboží na skladě nemáme, vás o tom taktéž neprodleně informujeme a zároveň vás seznámíme s přibližnou dodací lhůtou. Buď se dohodneme na delší době dodání anebo máte právo odstoupit od Smlouvy, čímž se objednávka zruší a my vám vrátíme peníze, které jsme od vás za ni přijali.
- Objednané zboží vám zašleme prostřednictvím přepravních služeb (jejich přehled naleznete níže) nebo si jej můžete přijít vyzvednout osobně na naší provozovně na adrese Chlumčany 174, 43905.
Přehled možných způsobů doručení zásilek a jejich ceny pro: | |
DPD - Kurýrní služba * Klasický kurýr, doručování trvá obvykle 1 pracovní den. Kurýr Vás v den doručení kontaktuje a domluví s Vámi osobní předání balíku. Zásilku je možno sledovat on-line. Doporučujeme. | 129 Kč |
Česká pošta - Balík do ruky * Přeprava balíku Českou poštou, doručování trvá obvykle 1 pracovní den. Pracovníci České pošty Vás kontaktují a domluví s Vámi osobní předání balíku na Vaší adrese. Zásilku je možno sledovat on-line. | 109 Kč |
Česká pošta - Balík na poštu * Přeprava balíku Českou poštou, doručování trvá obvykle 1 pracovní den. Balík bude uložen na Vámi zvolené pobočce České pošty, kde si jej budete moci vyzvednout. Česká pošta Vás vyrozumí o termínech vyzvednutí zásilky. Služba je podporována na většině poboček. Zásilku je možno sledovat on-line. | 99 Kč |
Zásilkovna – Doručení na adresu * Objednávku předáme službě Zásilkovna.cz, která zásilku dopraví na Vaši adresu. Je možná platba předem i dobírkou. | 109 Kč |
Zásilkovna ** Objednávku předáme službě Zásilkovna.cz, která zásilku dopraví na vybranou pobočku v České republice. Zboží si budete moct vyzvednout do 1 až 2 pracovních dní od objednání. Je možná platba předem i dobírkou. | 79 Kč |
Osobní vyzvednutí zboží * Osobní vyzvednutí zboží v prodejně FDsport v bývalém motorestu u Chlumčan na silnici I/7 2 km od Loun ku Praze. Otevřeno máme Po-Pá 09:00-17:00 a v So 10:00-12:00. | 0 Kč |
* Pro zásilky nad 2000 Kč (vč. DPH) je doprava pro tento způsob doručení zdarma.
** Pro zásilky nad 1500 Kč (vč. DPH) je doprava pro tento způsob doručení zdarma.
Přehled možných způsobů platby a jejich ceny: | |
Dobírkou Platba na dobírku. Platíte dopravci při předání zboží do Vašich rukou. Běžně je tato platba možná pouze v hotovosti. | 40 Kč |
Bankovní převod Jedná se o klasický bankovní převod, který provedete na základě podkladů dodaných emailem po dokončení objednávky. | 0 Kč |
Platba kartou Platba pomocí platební karty. Na platební terminál budete přesměrováni po potvrzení objednávky v posledním kroku. | 0 Kč |
V hotovosti nebo kartou při os. vyzvednutí Platba u nás na výdejním místě. Platba je možná v hotovosti nebo platební kartou. | 0 Kč |
Poštovné a balné je účtováno dle aktuálního sazebníku, který se vám vždy objeví v rámci objednávkového procesu.
- Jak funguje přeprava a dodání zboží?
- Zboží vám dodáme na místo určené v objednávce. Vy jste pak povinni toto zboží při dodání převzít. V případě, že zboží nepřevezmete, budeme to považovat za odstoupení od Smlouvy a v takovém případě máme právo požadovat náhradu nákladů s tím spojených.
- Po expedování každé zásilky posíláme informační e-mail (pokud byl správně zadán při objednávce) a informační SMS (pokud bylo číslo uvedeno při objednávce), kde je uvedeno číslo zásilky a odhadovaný termín doručení.
- V případě, že je zboží z důvodů na vaší straně nutno doručovat opakovaně či jiným způsobem než uvedeným v objednávce, jste povinni uhradit náklady spojené s opakovaným doručením zboží nebo s jiným způsobem doručení.
- Při převzetí zboží doporučujeme pečlivě zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoli závad toto ihned oznámit přepravci. V případě, že bude obal zboží porušen, nemusíte zásilku od přepravce převzít.
Vlastnické právo ke zboží nabýváte zaplacením celé kupní ceny (včetně nákladu na dodání), nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za náhodnou zkázu, poškození či ztrátu zboží na vás přechází okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy jste byli povinni zboží převzít, ale v rozporu se Smlouvou jste tak neučinili.
- Jaké podmínky platí pro zboží s digitálními vlastnostmi?
- Zboží s digitálními vlastnostmi je takové zboží, které obsahuje nějaký digitální obsah nebo službu a bez něj by nemohlo fungovat. Zpravidla jde o zboží, které běží s pomocí nějakého softwaru – třeba jako běžící pás s různými programy anebo chytré sportovní hodinky.
- Pokud se nedohodneme jinak a ani u popisku zboží na e-shopu není uvedeno nic jiného, budeme vám poskytovat aktualizace nezbytné pro funkčnost zboží softwaru zboží s digitálními vlastnostmi tak, jak je bude výrobce vydávat, a to po přiměřenou dobu, kterou můžete rozumně očekávat. Zpravidla se taková aktualizace objeví přímo na displeji nebo obrazovce zboží a provedete ji sami. Na žádné jiné aktualizace, pokud se nedomluvíme jinak, nemáte nárok.
- Všechny informace o kompatibilitě, interoperabilitě a dalších důležitých informacích pro zprovoznění zboží s digitálními vlastnostmi najdete vždy přímo v popisku konkrétního zboží.
- Jak je to s odstoupením od Smlouvy a vrácením zboží?
- Jako spotřebitel, tedy člověk, který uzavírá Smlouvu mimo rámec své podnikatelské nebo obdobné činnosti, máte právo odstoupit od Smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu, e-mailu, telefonu nebo jiného prostředku komunikace na dálku do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud vám zboží pošleme v několika zásilkách, lhůta se počítá až od převzetí poslední zásilky, naopak, pokud vám dodáváme zboží pravidelně, lhůta pro odstoupení od Smlouvy se počítá od doručení první dodávky. Tento článek Podmínek se vztahuje pouze na spotřebitele.
- Vezměte prosím na vědomí, že nemáte právo odstoupit od Smlouvy v případě:
- kdy bylo zboží upraveno podle vašeho přání nebo pro vaši osobu, zejména v případě zboží na míru;
- pokud se jedná o zboží, které není možné vrátit z hygienických důvodů a které jsme vám dodali v zapečetěném obalu a vy jste tenhle obal rozbalili (třeba spodní prádlo).
- Pro odstoupení od Smlouvy můžete využít vzorový formulář, který najdete jako přílohu těchto Podmínek.
- V případě odstoupení od Smlouvy se Smlouva od počátku ruší. To znamená, že vy nám vrátíte zboží a my vám vrátíme zaplacenou kupní cenu včetně nejnižšího poštovného, které nabízíme. Zboží nám musíte odeslat do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy. Náklady na zaslání zboží zpět k nám hradíte vy.
- V případě odstoupení od Smlouvy vám vrátíme kupní cenu stejným způsobem, jakým jsme ji od vás původně přijali. Můžeme se ale dohodnout i na jiném vrácení kupní ceny. Kupní cenu vám vrátíme do 14 dnů od okamžiku, kdy jste od Smlouvy odstoupili. Platbu ale můžeme pozdržet až do chvíle, než nám dojde vrácené zboží zpět anebo do doby, než nám prokážete, že jste zboží odeslali (třeba potvrzením od dopravce).
- Zboží (mimo výše uvedené výjimky) si můžete vyzkoušet, ale pouze tak, abyste se seznámili s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností. Zkrátka tak, jako byste si ho prohlíželi v kamenném obchodě. Pokud zboží budete zkoušet nebo využívat více a nakládáním s ním snížíte jeho hodnotu, můžeme vám vrátit částku sníženou o náklady na uvedení zboží do původního stavu tak, abychom ho mohli prodat dalším zákazníkům. Z oblečení třeba nemůžete ustříhnout cedulku a boty na běhání vyzkoušet venku anebo při běhu na pásu delší dobu.
- Zboží včetně všech případných dárků zašlete nebo osobně doručte na naši adresu provozovny Chlumčany 174, 43905. Zboží nám, prosím, neposílejte na dobírku, protože jej nemůžeme převzít.
Pokud jsme vám spolu se zbožím zaslali i nějaké bezplatné plnění – dárek, jste povinni v případě odstoupení od Smlouvy vrátit i toto bezplatné plnění.
Více informací o odstoupení od smlouvy a vrácení zboží naleznete na konci těchto obchodních podmínek.
- Reklamace aneb jak je to s odpovědností za vady?
Pravidla reklamací
- Odpovídáme vám za to, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména odpovídáme za to, že zboží:
- odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
- je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž jsme souhlasili;
- je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci, pokud je ke zboží potřeba.
- Dále odpovídáme za to, že vedle ujednaných vlastností:
- je zboží vhodné k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, pokud takové technické normy nejsou;
- zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
- je zboží dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat;
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které jsme vám poskytli před uzavřením Smlouvy.
- Odpovídáme vám za to, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména odpovídáme za to, že zboží:
Za uvedené čtyři body neodpovídáme v případě, že jsme vás před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornili, že se některá vlastnost zboží liší a vy jste s tím při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasili.
- Pokud je zboží vybaveno nějakým softwarem, odpovídáme i za funkčnost tohoto softwaru.
- Svá práva z vadného plnění můžete uplatnit do dvou let od převzetí zboží. Má se za to, že pokud se vada projeví v průběhu jednoho roku od převzetí, zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje.
- Odpovídáme vám také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo instalací, kterou jsme podle Smlouvy provedli my nebo někdo jiný na naši odpovědnost.
- Pokud jste vadu vytkli oprávněně, dvouletá doba na uplatnění práv z vadného plnění neběží po dobu, kdy jste nemohli věc používat. Třeba proto, že jsme ji měli u sebe my v rámci reklamačního řízení.
- Práva z vadného plnění nemáte v případě, že jste vadu sami způsobili. Vadou zboží není běžné opotřebení z obvyklého používání.
- U použitého zboží není vadou opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání. Pokud si od nás kupujete použitou věc, můžete u nás uplatnit práva z vadného plnění pouze do jednoho roku od převzetí takového zboží.
- Záruční doba pro spotřebitele je 24. měsíců a pro podnikatele 12. měsíců
- Více stručných informací reklamacích naleznete na konci těchto obchodních podmínek.
Vyřízení reklamace
- Jsme povinni přijmout reklamaci v kterékoliv provozovně, kde je to možné s ohledem na sortiment prodávaných produktů, případně i v našem sídle.
- Při uplatnění reklamace vám vydáme elektronické potvrzení, ve kterém uvedeme datum, kdy jste reklamaci uplatnili, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a vaše kontaktní údaje, abychom vám mohli dát vědět o vyřízení reklamace.
- Do 30 dnů od uplatnění reklamaci vyřídíme (včetně odstranění vady) a informujeme vás o tom. Můžeme se společně dohodnout i na delší lhůtě. Pokud 30denní lhůtu nedodržíme, můžete odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
- Po vyřízení reklamace vám vydáme elektronické potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné potvrzení zamítnutí reklamace.
- Máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace (pokud byla oprávněná a uznaná), kdy tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné. O proplacení nákladů musíte požádat nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro vytknutí vady, jinak vám nemusí být přiznány.
- Před prvním použitím některého zboží jste povinni prostudovat návod k použití, pokud vám ho zašleme elektronicky nebo spolu se zbožím a následně se informacemi z něj řídit. V opačném případě se totiž vystavujete nebezpečí, že svým nesprávným užíváním zboží poškodíte a nebudete moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu.
- Jaká máme navzájem další práva a povinnosti?
- Vyřizování vašich stížností zajišťujeme prostřednictvím kontaktní e-mailové adresy. Informaci o vyřízení vaší stížnosti vám zašleme na vaši emailovou adresu.
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.adr.coi.cz. Řešení se zahájí jen na váš návrh, a to v případě, kdyby se nepodařilo vyřešit spor přímo s námi. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás uplatnili své právo poprvé.
- Při řešení sporů ze Smlouvy je možné využít online platformu nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.
- K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
- Veškerou písemnou korespondenci si můžeme doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
- Závěrečná ujednání
- S vašimi osobními údaji zacházíme v souladu s právními předpisy a chráníme je jako oko v hlavě. Všechny informace, které nám sdělíte, jsou důvěrné a budeme s nimi tak zacházet. Jak je to s ochranou osobních údajů naleznete níže v těchto obchodních podmínkách v bodu 12.
- Je-li některé ustanovení Podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
- Všechna práva k našemu e-shopu, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozložení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, patří nám. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat e-shop nebo jeho části bez našeho souhlasu.
- Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do e-shopu nebo v důsledku jeho použití v rozporu s jeho určením. Při využívání e-shopu nesmíte používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmíte ani vykonávat žádnou činnost, která by mohla nám či třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící e-shop a užívat e-shop nebo jeho části či software vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením nebo účelem.
- Potvrzení o uzavření Smlouvy vám zašleme e-mailem. Samotnou Smlouvu včetně těchto Podmínek archivujeme v elektronické podobě a není veřejně přístupná. Pokud ji potřebujete, napište nám a my vám ji rádi zašleme.
- Přílohu těchto Podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
Tyto Podmínky platí od 6. 1. 2023
Znění předchozích obchodních podmínek platných od 23. 5. 2018 do 5. 1. 2023
12. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
12.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
12.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
12.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
12.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
12.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
12.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
12.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
12.8. v případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 12.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
12.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
12.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
12.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
12.10. Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů dále „GDPR“ a s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího pro úspěšném splnění smlouvy, a to až do doby pozbytí nezbytných zákonných i smluvních důvodů nebo do okamžiku uplatnění práva zákazníka na výmaz a právo na jeho zapomění, to vše s ohledem na charakter uchovávaných osobních údajů.
12.11. Kupující má řadu zákonných práv týkajících se zpracování jeho osobních údajů, zejména právo na přístup ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu, právo na zapomenutí, právo na výmaz, právo na omezené zpracování a právo na přenositelnost. Pro uplatnění těchto práv nás prosím kontaktujte na email info@stylux.cz. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků provozovatel nepředává žádné další osobě s výjimkou následujících výjimek:
- a) sesterským společnostem a zpracovatelům na základě plnění kupní smlouvy
- b) společnostem vydávajícím kreditní karty, poskytovatelům platebních služeb za účelem zpracování plateb a bankám na základě vaší objednávky, plnění kupní smlouvy
- c) přepravcům za účelem dodání Vámi objednaných produktů nebo služeb a řešení reklamací, včetně odstoupení od smlouvy
- d) našim partnerům, ve věrnostních schématech, do kterých se zapojíte
- e) dalším poskytovatelům služeb, třetím stranám, zapojeným do zpracování dat a marketingových společností
- f) třetím stranám, např. právním nebo finančním zástupcům, soudům za účelem zpracování daňových dokladů, vymáhání pohledávek nebo dalších důvodů vyplývajících z plnění našich zákonných povinností
- g) veřejným orgánům (např. policie)
- h) třetím stranám provádějícím průzkumy mezi zákazníky
Pokud třetí osoby použijí údaje v rámci jejich oprávněného zájmu, nenese za tato zpracování správce zodpovědnost. Tato zpracování se řídí zásadami zpracování osobních údajů příslušných společností a osob.
12.12 Pokud u nás nakupujete, shromažďujeme:
Jméno a kontaktní údaje. Jméno a příjmení, e-mailovou adresu, poštovní adresu, fakturační adresu, telefonní číslo, bankovní spojení
Demografické údaje. Údaj o pohlaví, datum narození, zemi a upřednostňovaný jazyk.
Údaje vzniklé na základě trvání smlouvy – nakoupené produkty, zákaznický segment, objem poskytnutých služeb
12.13 Práva kupujícího
Za podmínek stanovených v GDPR máte
- právo na přístup ke svým osobním údajům
- právo opravu osobních údajů, popřípadě omezení zpracování
- právo na výmaz osobních údajů.
- právo vznést námitku proti zpracování.
- právo na přenositelnost údajů.
- právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email info@stylux.cz popřípadě telefonicky na zákaznickou linku +420 731 047 047.
- Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaše právo na ochranu osobních údajů.
12.14 Automaticky zpracováváme i záznamy z kamer na naší provozovně.
Naše kamenná provozovna je monitorována kamerovým systémem s online přenosem a záznamem. Kamery na provozovně máme jak z důvodu prevence, tak z důvodu objasňování případné protiprávní činnosti. Provozovatelem kamerového systému jsme my, společnost FD SPORT s.r.o., IČO:03513394
12.15 E-mailové dotazníky
„Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“
13. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
13.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
13.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. v případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI ČI VRÁCENÍ ZBOŽÍ - REKLAMAČNÍ ŘÁD
Vše se řídí obchodními podmínkami výše, tato část slouží k jasné orientaci pro naše zákazníky.
REKLAMAČNÍ PODMÍNKY
Záruka na vrácení zboží - zboží zasílejte na naši adresu prodejny (Chlumčany 174, 43903)
FDsport.cz poskytuje ochrannou lhůtu 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu.
FDsport.cz postupuje v souladu se zákonem a zašle Vám peníze zpět nejpozději do 14 dnů bankovním převodem (v ojedinělých případech složenkou České Pošty na Vaši adresu).
Dle zákona je FD sport s.r.o. oprávněn naúčtovat při vrácení tyto položky:
- Za nedodané originální visačky 150,- Kč
- Za poškozený originální obal (roztrhaný, vážně poškozený) - balné (znovuuvedení výrobku do prodeje) ve výši až 300,- Kč
- Za vyčištění výrobku v případě použití - až 250,- Kč / hod.
- Jestliže si kupující, bez udání důvodu, nepřevezme reklamaci od dopravce, nebo odmítne odeslání, prodávající si vyhrazuje právo po 30 dnech od nepřevzetí účtovat skladné ve výši 39,- Kč za každý započatý den. Náklady za dopravu (doručení) nese kupující. Dopravné je účtováno dle platného ceníku dopravy (dle odstavce 6).
V případě, že výrobek nejeví uvedené vady, vracíme kompletní cenu zboží. Včetně nejnižší ceny dopravy, což je Zásilkovna 69,- viz § 1832, odst. 2 ( při využití dopravy na Zásilkovnu, je nejnižší cena dopravy dle ceníku těchto doprav).
Nebo je možné po vzájemné dohodě dodat zboží jiného druhu. Při první výměně je po ČR dopravné zdarma. Náklady na výměnu zboží hradí kupující, cena balíku na dobírku je 109 Kč po ČR / 7 EUR na Slovensko a po platbě převodem 69 Kč po ČR / 5 EUR na Slovensko. Pokud zákazník nepožádá o výměnu s dopravou po platbě převodem, je mu automaticky balík zaslán na dobírku za 99 Kč po ČR a 7 EUR na Slovensko.
Zboží není možné vrátit formou dobírky.
PODMÍNKY PRO VÝMĚNU NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ FINANČNÍ SANKCE
- Výrobek nesmí být použit
- Výrobek musí být kompletní a zároveň nepoškozený
- Výrobek musí mít originál krabici
- Výrobek opatřete kopií dokladu o zakoupení
- Výrobek musí být opatřen originálními visačkami
- Vracené zboží nesmí být zasláno dobírkou!
REKLAMACE ZBOŽÍ - ZBOŽÍ ZASÍLEJTE NA NAŠI PRODEJNU CHLUMČANY 174, 43903
Na všechny výrobky je poskytována záruční doba dle zákona, která je také uvedena na faktuře i na popisu zboží.
Při reklamaci je NUTNÉ VYPLNIT REKLAMAČNÍ PROTOKOL, ke stažení zde. Vyplňte elektronicky nebo vytiskněte a vyplňte.
Přiložte:
- Kopii dokladu o koupi produktu (faktura)
- Reklamační protokol včetně popisu závady
- Reklamovaný produkt (pokud možno kompletní)
Reklamované zboží nesmí být zasláno na adresu dobírkou!
Záruku Vám nebudeme moci uznat v těchto případech:
- Běžné opotřebení
- Pokud nebudete udržovat výrobek dle návodu
- Pokud zanedbáte péči o výrobek
- Pokud vznikne neopatrnou manipulací mechanické poškození
- Pokud použijete výrobek k jiným, než určeným účelům
- Pokud nezašlete výrobek k reklamaci ihned při prvních známkách poškození v důsledku výrobní vady a budete výrobek nadále používat
REKLAMACE PŘEPRAVNÍCH SLUŽEB
Výrobky zasíláme prostřednictvím České Pošty, Zásilkovny a DPD, při přebírání si zkontrolujte originální zabalení.
Pokud zjistíte poškození, okamžitě toto reklamujte u přepravce a současně nás o věci informujte.